۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

عکس بگیر، بکوب، تقدیم کن!

در روزگاری که همه به دنبال چاپگرهای با وضوح چاپ بالاتر هستند، همواره اشخاص خوش ذوق و خلافی هستند که با طرح ایده هایی جذاب علاقه مندان فرور فته در هیایوی بیت ها را به خود می آورد. دوربین عکاسی PUNCH یکی از همین ایده های خلاقانه و بدیع است.
دوربین PUNCH، اختراع متی مارتینز، مانند سایر دوربین های معمول بازار دارای یک CMOS و همچنین یک صفحه نمایشگر است. اما این بار به جای یک پرینتر کاغذی، یک سیستم کاغذ سوراخ کن در درون خود دارد تا عکس های گرفته شده را به شکل گوبلَن – اگر نمیدونید چیه، از یک خانم بپرسید!- چاپ کند.
با توجه به محدودیت تعداد سوراخ های قابل ایجاد بر روی کاغذ، چاپ عکس در 4 اندازه مختلف و پیش فرض امکان پذیر است و با توجه به اینکه دیگر هیچ جوهری در کار نیست می توانید بی نهایت بار یک عکس را چاپ کنید.اما کار به اینجا ختم نمی شود! این دوربین عکاسی به همراه عکس یک کد چاپ می کند که شما می توانید از طریق آن عکس خود را به سایت مخصوص تغییر تصاویر به ابعاد بسیار بزرگ بارگذاری نمایید و عکس خود را در ابعادی بسیار بزرگ تحویل بگیرید. تنها اشکال آنست که که این دوربین یک دوربین Concept – دوربینی که تنها جنبه نمایش دارد و به ندرت به بازار عمومی عرضه می شود- بوده و در دست گرفتن آن تا همیشه به عنوان یک آرزو باقی خواهد ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر