۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

زنان متولد مرداد

باهوش، گرم و جذاب، شيك پوش، با شخصيت،‌خواهان تجمل و زندگي لوكس، رياست طلب و فرمانده، دوستدار تعريف و تمجيد و كدبانو است.
كمد لباس او معمولا مملو از لباس هاي شيك و مد روز است و كمتر اتفاق مي افتد كه در ماه چند بار به سلماني نرود. او تشنه زندگي اشراف منشانه و پرتجمل است.
جذابيت او به حدي است كه به سهولت در دل اطرافيان جا باز مي كند و در دوستان تأثير بسيار مطلوب به جاي مي گذارد.
مادري مهربان و صميمي است،‌ اما مي كوشد كه فرزندان خود را مستقل و داراي اعتماد به نفس بار آورد. اگر كار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظايف مادري و همسري را فداي شغل و حرفه خود نمي كند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.
بدون شك در زن متولد مرداد لااقل يك چيز هست كه شما از آن خوشتان نمي آيد و آن هم خاطرات و عكس ها و يادگاري هاي تمام دوستان قبلي است و هيچ فايده اي هم ندارد كه بخواهيد او را وادار كنيد اين عكس ها و كاغذها را بسوزاند و از بين ببرد زيرا او در امور عاطفي بسيار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسيار عشق پيشه است.
او نه تنها كسي نيست كه در مهماني ها و مجالس رقص تنها بماند، بلكه هميشه عده خيلي زيادي در اطرافش پرسه مي زنند و شما اگر مي خواهيد كه وي را به خانه خود بياوريد و اسم خود را روي او بگذاريد، بايد با رقباي متعددي دست و پنجه نرم كنيد،‌و در اين مبارزه اگر نام شما نام يكي از شخصيتهاي خوب اجتماعي باشد مانند مونتگمري،‌ چرچيل، رومل، ‌نخستوزير، وزير، وكيل يا هر اسم ديگر باشد، شانس موفقيت زيادتري خواهيد داشت و اين امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است كه من اگر بشنوم يكي از آنها با مردي ازدواج كرده است كه يك نام خانوادگي خيلي معمولي دارد، به زحمت آن را دور مي كنم. البته يك چنين امكاني وجود دارد، در دنياي ما هر چيزي ممكن است،‌
اما باور كنيد كه زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعي مي كند اين نام خانوادگي معمولي را عوض كند و شوهرش را براي كسب مقامات و پيشرفت در امور اداري تشويق و ترغيب كند. او از اينكه خانم رئيس، خانم مدير كل يا خانم وزير باشد، بسيار احساس غرور و شادي مي كند.
احتمال زيادي وجود دارد كه او رهبر و يا سر دسته گروه زن هايي باشد كه معمولا دور هم جمع مي شوند. قدرت فرماندهي او خيلي زياد است اما اين كار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه اي انجام مي دهد كه اطرافيانش هرگز نسبت به آن معترض نمي گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبيعي و عادي طوري است كه دوستان و آشنايان وي تسلط و نفوذ او را بر خود پذيرا مي كردند و هر چه را كه مي گويد از جان و دل قبول مي كنند چنانچه گويي او اصلا براي اين منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زناني هستيد كه نمي توانيد به يك چنين تسلطي گردن بنهيد،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع كنيد. از يك چنين زني هرگز نبايد انتظار داشت كه از كسي پيروي كند و تا حرفي از دهان شخصي بيرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نمايد. مردي كه انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هايتان را قبول مي كند،‌ خود را آدم خيلي خوش شانسي بدانيد زيرا او در صورتي كه خواسته باشد خيلي مراعات حال شما را كرده باشد، خود را همسر و مساوي شما مي داند، اما از سوي ديگر اين را هم بايد بدانيد كه زن متولد مردادجواهر ناياب و گرانقيمتي است كه در هر كوي و برزني پيدا نمي شود و براي به دست آوردن آن بايد قابليت هاي فراوان داشت.
زني كه در پنجمين ماه سال متولد شده باشد، مي تواند غرشي مانند شير و رفتاري بسان يك گربه داشته باشد. صدايش ممكن است بسيار دلنشين و دوست داشتني باشد و چشمان وي پيوسته مخمور و پر احساس است. در وهله اول چنين به نظر مي رسد كه موجودي رام،‌ سر به زير و بي آزار است، اما احتياط را از دست ندهيد. اين حالت فقط ظاهر او را نشان مي دهد و احتمالا به اين علت چنين قيافه اي به خود مي گيرد كه مي داند از اين راه بيشتر جلب توجه مي كند. اندكي به غرور او لطمه بزنيد و يا سعي كنيد كه وي را در درجه دوم اهميت قرار بدهيد، آنوقت خوب خواهيد ديد كه او هر چه باشد، خجول و سر به زير نيست. بيشتر زنان متولد اين ماه در همان ابتداي آشنايي خود با شما، بدون رودربايستي و با صراحت لهجه اين نكته را گوشزد مي كنند كه مغرورتر از آن هستند كه دست كم گرفته شوند، اما تعداد آن هايي كه پنجه هاي تيز و برنده خود را لاي انگشتان نرم خويش پنهان مي دارند نيز كم نيست و همين ها هستند كه بايد جدا مواظبشان بود.
اولين قدمي كه شما به سوي دختر متولد مرداد بر مي داريد، بايد همراه با هديه اي باشد. نوع اين هديه مهم نيست، همين قدر كه گران قيمت و شيك باشد و شما به هنگام تقديم آن لباس مرتب به تن داشته باشيد و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ كفايت دارد.
پس از اين مرحله بايد انواع خوش آمد گويي ها و كمپليمان ها را مورد آزمايش و بررسي قرار بدهيد. در اين مورد لطفا سعي كنيد مبتكر باشيد. استفاده از كلمات معمولي، عاميانه و خودماني بدون شك مانند ديواري بين شما و او فاصله مي اندازد. بهتر است هميشه اين موضوع را به خاطر داشته باشيد كه با مقام شامخي سروكار داريد.
جور در آمدن با يك چنين زني كار آساني نيست،‌ چه او از برخي جهات نيازمندي هاي ضد و نقيضي دارد. از طرفي خواهان تسلط و فرمانروايي است، در عين حال با تمام وجودش مي خوهد كه شما يك مرد واقعي با تمام صفاتي كه براي يك مرد تعيين كرده اند، باشيد و در ضمن فراموش نكنيد كه او يك زن است و نياز به نوازش و شنيدن تعريف و تمجيد دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمنداحساس كند،‌عاشقتان نخواهد شد زيرا هرگز دلش نمي خواهد از موضع قدرت قدم به زير بگذارد.
بسياري از زنان متولد مرداد ورزشكار هستند و از انواع ورزش ها لذت مي برند، اما به شما توصيه مي كنم كه اگر مي خوهيد دل او را به دست بياوريد، وي را به جاي بردن به تماشاي مسابقه فوتبال‌، به يك تأتر و يا اپراي مجلل ببريد. جلال و شكوه مثل مغناطيس او را مجذوب خود مي سازد،‌ و چه بهتر كه شما در اين گونه مواقع بهترين جاها و گران ترين بليط را خريداري كنيد. پس از اتمام نمايش هم او را به يك ساندويچ فروشي نبريد و انتظار نداشته باشيد كه چون وي را به بهترين تأترهاي مشهور برده ايد و گران ترين بليط ها را خريداري كرده ايد، حالا مانعي ندارد كه جلوي دكه ساندويچ فروشي بايستد و يك ساندويچ يا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را كمتر بيرون ببريد اما وقتي براي گردش رفتيد، به رستوران ها و نقاط شيك و درجه اول ببريد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر